ח"כ אייכלר: "שנחזור לשלטון יצוצו כל המשפטנים שיאמרו שהכל לא חוקי"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אייכלר: "שנחזור לשלטון יצוצו כל המשפטנים שיאמרו שהכל לא חוקי"

    ח"כ ישראל אייכלר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את סתימת הפיות של עיתונאי הימין בחסות השלטון, "לא מופתע, אין חידוש במדינה הסובייטית הזאת". אייכלר תקף את ההסתה של ליברמן והזהיר מפגיעה בחרדים

    צילום: פלאש 90
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ישראל אייכלר התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת איתי גדסי התייחס לסתימת הפיות בחסות השלטון לעיתונאים ימניים, "מעניין שכאשר כולם הופתעו מפרשת ההאזנות ופתאום כולם מופתעים מהדחת אנשי ימין מהתקשורת. אני מופתע שכולם מופתעים, אין חידוש במדינה הסובייטית הזאת".

    אייכלר הסביר את עבודת הדיקטטורה של מערכת המשפט השלטת במדינה, "מיד שהימין יחזרו לשלטון יצוצו כל המשפטנים ויגידו שהכל לא חוקי. גם אם ישללו את זכות הבחירה של הציבור החרדי התקשורת תעודד את זה".

    אייכלר הזהיר מפגיעה אלימה בחרדים על רקע ההסתה של שר האוצר, "האנטישמיות הזאת השוררת בישראל פוגעת בכל אדם בציבור החרדי. אם שוטר שמכה חרדים או אחד שחוטף מכות עד כדי חנק בגלל חניה, אלה המסרים של ליברמן וחבריו"

    אייכלר הגיב לטענות כביכול ההסתה של ליברמן טובה לשני הצדדים, "למרות ההסתה הקשה, הציבור החרדי ברובו יצא ו-2 מנדטים האחרים של יהדות התורה וש"ס לא יצאו ולכן היו חסרים לנו את אותם 2 המנדטים. יש מעט מאוד אנשים שיודעים היסטוריה, בברית המועצות הטענה נגד לימוד התורה הייתה בדיוק כמו הטענה הזו, שצריך ללמד אותם לעבוד להיות יצרנים".



    0 תגובות